    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zdjęcia w teatrze (kinie)
    Date: Thu, 03 Mar 2011 12:17:32 +0100

    W dniu 02.03.2011 20:10, m4rkiz pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ikksdm$hed$...@n...onet.pl...
    >
    > fakt ze bywaja sedziowie debile wyciagajacy wyroki z przyslowiowej dupy
    > nijak nie zmienia rzeczywistosci dla wszystkich pozostalych ludzi nie
    > zwiazanych konkretnym wyrokiem - zawsze mozna trafic na niedouczonego
    > mlota interpertujacego tak jak mu 'doswiadczenie zyciowe' podpowiada
    > i dlatego sa apelacje - o ile ma sie duzo czasu na udowadnianie
    > oczywistosci

    No jakoś Wiadomemu Grupowiczowi się nie udało, choć był zacięty i głośno
    przez wiele miesięcy o tym pisywał, a potem nagle zamilknął uciszony
    wyrokami sądów.

    Dlatego dość sceptycznie podchodzę do oceny takich sytuacji. Za stary
    już jestem na ,,to wina niedouczonego sądu'' Nie ważne czyja wina, liczy
    się dla mnie skutek. To mniej więcej tak jak pryszczersi mówią ,,to nie
    wina linuksa tylko, a... b... c... d...''. No cóż... Jest tak a nie
    inaczej, CBDU.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek