  • Data: 2006-08-22 13:51:02
    Temat: Re: zbyt tani sklep z oprogramowanem ;)
    Od: k...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sam zainteresowałem się tą firmą, gdyż szukam photoshopa a 6tka
    akurat wystaczy mi na moje potrzeby. Ceny w sklepie są naprawde
    niskie. Znalazłem ich poprzez allegro np. tu
    http://allegro.pl/item122624775_adobe_photoshop_6_0_
    okazja_.html

    Wykonałem kilka telefonów i nadal nie wiem czy mogę legalnie kupić
    na firmę program.
    Dowiedziałem jedynie się:
    - od firmy Navisystems, że produkt jest legalny nie ma żadnych
    ograniczeń ale nie może podłać licencji bo jest zafoliowana
    (dziwne, to skąd wie że można legalnie sprzedawać!)
    - od firmy Wimal która jest głównym przedstawicielem Adobe na
    Polskę, że trzeba by było przeczytać licencje i zobaczyć czy nie
    ma jakiś ograniczeń. Oczywiście u nich najbezbieczniej można kupić
    ale i najdrożej
    - od Urzędu skarbowego, że aby odliczyć sobie podatek Vat trzeba
    posiadac euronip

    z innych źródeł że firma jest jak najbardziej legalna i
    zarejestrowana w Monachium.

    Podsumowując jedyne wgląd do licencji pozwoliłby na jednoznaczną
    odpowiedź czy produkt jest legalny.