  • Data: 2013-05-01 21:17:28
    Temat: Re: zawieszenie i odwieszenie działalności
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-01 20:57, d...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    > 1.Do dzis czyli 1 maja mam zawieszoną działalność gospodarczą czy powinienem
    odwiesić działalność od jutra czyli od 2 maja???

    Nie musisz ją odwieszać, wskazany termin zawieszenia jest tylko terminem
    informacyjnym.

    > 2.Drugie pytanie czy jeżeli zawieszę działalność to czy mogę ją za chwię zawiesić
    znowu czyli za 2 dni po odwieszeniu ?

    Tak.

    > 3.Pracuję na etacie też i w związaku z tym poniosę koszt ZUS za zdrowotną i
    rozumiem ze niezaleznie ile dni trwa działalnosc to płace pełną skladkę zdrowotna.

    Tak.

    > 4.Przeczytałęm gdzieś ze jezeli nie zgłosze wznowienia dzialanosci to mam 30 dni
    jeszcze na to zanim mnie wykreślą. Czy wtedy wznawiam działalność dowolnego dnia w
    tym okresie 30 dni ? czy i tak bedzie odwieszona z data 1 lub 2 maja ?

    Wykreślają, jeśli faktyczny okres zawieszenia przekroczy 2 lata.

    --
    Liwiusz