  • Data: 2012-01-29 21:12:10
    Temat: Re: zawieszenie działalności gospodarczej
    Od: "raBi" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:jg49eh$9d7$...@i...gazeta.pl...

    >Nie. Mówi o dniu złożenia nowego wniosku o wznowienie.

    hmmmm... grunt to czytać tekst ze zrozumieniem. Nie wiem dlaczego przy haśle
    "lub do dnia wskazanego w tym wniosku" przyplątał mi się wniosek o
    zawieszenie działalności, choć faktycznie w zdaniu jest mowa o składaniu
    wniosku o wznowienie...

    Dzięki za rozwianie wątpliwości. Pozostaje tylko wierzyć, że UM będzie tego
    samego zdania :)

    raB