  • Data: 2012-07-30 13:18:37
    Temat: Re: zaświadczenie o stanie zdrowia opiekunki MOPS
    Od: PJ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    //Z daleka tak może się wydawać, ale jak byście zobaczyli te opiekunki
    na żywo (ja widziałem 2) to być może zmienilibyście zdanie. To są
    bezrobotne bez zawodu które chcą mieć ZUS.

    he he przebijam... w Niemczech ostatnio ktos wpadl na pomysl zeby w
    panstwowych przedszkolach zatrudniac tzw trwale bezrobotnych na
    stanowiskach opiekunow dzieci ...jako ze takim zulom spod Aldiego psa
    bym nie dal popilnowac to nie wroze im wielkiego powodzenia ....

    P.