  • Data: 2003-04-03 06:34:12
    Temat: Re: zastrzezony znak towarowy
    Od: "SOTB" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "D`arek" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:b6f4b2$g39$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam .Posiadam w Urzedzie Patentowym RP zastrzezony slowny znak towarowy
    > jednoczesnie jest to nazwa mojej firmy. Niedawno odkrylem, ze kilka firm w
    > Polsce posluguje sie ,pewnie nieswiadomie ta sama nazwa (dzialaja w branzy

    O ile pamiętam były przypadki, w których firmy musiały zmienić nazwy właśnie
    z tego powodu.
    Tekst w stylu "Nasza firma istnieje zanim pan uzyskał certyfikat" jest
    najzwyklejszą próbą "odbicia piłeczki".

    "druga stwierdzila ze dziala w innym
    wojewodztwie i nie ma pomiedzy nami konfliktu interesow"

    ROTFL
    Może zacznę nieświadomie swoje towary sprzedawać pod marką Microsoftu? O co
    chodzi? Przecież działam w innym kraju :-)

    Posłałbym im pozew.

    SOTB