  • Data: 2011-07-27 20:22:41
    Temat: Re: zasady eskortowania pojazdów przez policje
    Od: " GK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystkie te konwoje (kilkadziesiąt-kilkaset w skali dnia) ciągnęły przez
    Sopot i Gdańsk z urzędnikami państw UE w związku z prezydencją Polski.:) I
    faktycznie, za pierwszym razem też władowałem się w "kolumnę" (za srebrną
    limuzynę BOR-u, przed Citroenami wiozącymi mniej istotnych urzędnków), ale
    potem już się nauczyłem: radiowóz (albo dwa motocykle), limuzyna BOR (czarna
    lub srebrna, zwykle na sygnałach, dwa-trzy Citroeny (ostatni z tych dwóch-
    trzech to taki mały bus) i do tego ewentualnie pojazd na tablicach
    dyplomatycznych. W żaden sposób koniec kolumny nie był oznaczony, podobnie
    jak chińskie autobusy, które wykorzystywane są przy przewozach większych grup
    gości.:)
    Czas się przyzwyczaić, szczególnie w Wawie, na szczęście Trójmiasto będzie
    tym raczone tylko przez kilka tygodni.:)

    GK