    From: zara <z...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zarzad wspolnoty mieszkaniowej, opieszalosc
    Date: Wed, 26 Jun 2013 11:12:50 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 06:26:05 -0700, Adam Klobukowski napisał(a):

    > Kontrola da mandat który zapłacą wszyscy członkowie wspólnoty.
    >
    > Zarząd nie jest tu stroną. Może co najwyżej uczestniczyć w komisyjnym
    > otwarciu mieszkania w którym Ty zabezpieczysz problem.
    >
    > AdamK

    Czy to znaczy, że w jakiekolwiek konflikty między lokatorskie (ktoś komuś
    zajął miejsce na komórkę, "przejął na posadzenie sobie rzodkiewki kawałek
    wspólnej ziemi" itp.) zarządca nie wtrąca się? Tzn. cokolwiek się dzieje
    to tylko sąd rozstrzyga i koniec? Hmm... kiedyś jak zarządzane było to
    przez gminę to chyba był większy porządek?