  • Data: 2003-12-12 21:02:58
    Temat: Re: zapytanie o prace
    Od: "Karolka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:k...@z...router...

    > To zawsze idzie w parze z szacunkiem dla grupowiczów co się zwykle
    > sprowadza do przestrzegania zasad panujących w danym miejscu i
    > nie obrażania się ktoś zwróci uwagę, że się te zasady łamie.

    nie obrazam sie i zasady staram sie przestrzegac ale spotkalam sie tu
    niestety z brakiem tolerancji i szacunku dla mnie
    jak ktos jest nowy to od razu nei musi znac wszystkcih zasad prawda??
    po jakims czasi sie uczy tego

    > W każdym razie, ja żegnam. Nie rokujesz.

    nie rokuje?? Ty tak stwierdziles
    nie znasz mnie kolego wiec mnie nie obrazaj!
    spojrz na siebie !! a potem oceniaj innych