    From: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zamówienia publiczne
    Date: Mon, 20 Feb 2006 08:06:25 +0100

    Aretkka wrote:

    > 1. czy składam trzy oferty na poszczególne części,
    > 2. czy jedną ofertę na trzy części zamówienia.
    > I kolejne pytanie: jeżeli jedną z integralnych warunków do oferty jest
    > informacja z bnku o średnich obrotach z ostatnich trzech lat, czy mogę ją
    > skserować i dołączyć do poszczególnych ofert.
    > Obroty moje są niższe, niż wymagania ujęte w SIWZ jeśli zsumuję trzy części.
    > Pozdrawiam Areta

    Przede wszystkim to w SIWZ powinno być jasno określone w jaki sposób
    zamawiający ma przygotować ofertę. Jeśli tego nie ma proponuję się
    zwrócić oficjalnie do zamawiającego z wyjaśnieniem zagadnienia.
    Wg mnie zasada powinna być taka - jedno postępowanie to jeden komplet
    dokumentów z tym że formularz ofertowy wypełniony w częściach lub dla
    części, które interesują wykonawcę. Ale niektórzy zamawiający lubią
    sobie utrudniać więc może być inaczej dlatego proponuję przede
    wszystkim kontakt z zamawiającym.

    --
    Pozdrawiam AdamS