    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zameldownie - co z tym idzie - z innej beczki
    Date: Sat, 20 Sep 2008 11:18:21 +0200

    On Fri, 19 Sep 2008, Telesfor Baudot wrote:

    > OK. W przypadku, o który pytam byłby to wypis księgi wieczystej. Czy musi to
    > być AKTUALNY (cokolwiek to znaczy)? Czy zatem meldując u siebie co
    > miesiąc/tydzień/dzień kogoś w swoim lokalu muszę biegać do sadu po AKTUALNY
    > wypis z KW? A jak przedstawię np. sprzed roku, to w danej chwili już wcale
    > nie muszę mieć prawa do danego lokalu (bo np. go sprzedałem).

    Nie przesadzaj.
    Składając oświadczenie zazwyczaj przy okazji podpisujesz dopisek fontem
    2 pica z treścią w stylu "przepisy karne o składaniu fałszywych oświadczeń
    są mi znane", a w sumie i bez tego dopiska przepis z KK o odpowiedzialnosci
    w razie jakby to wyrządziło jakieś szkody (nie pamiętam, czy 3 czy 5 lat)
    obowiązuje.
    Wszyscy są czyści, jakby co winien jest, więc nie na sprawy ;)

    pzdr, Gotfryd