  • Data: 2006-04-20 16:51:23
    Temat: Re: zameldowanie przy wynajmie mieszkania
    Od: Rafał Szkodziński <u...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Popełniasz wykroczenie.

    Nie strasz mnie... Ja tu nie widzę nic złego. Umowa jest, pieniądze do
    US są przelewane. Fakt istnienia umowy najmu nie musi (mylę się?),
    wiązać się z przemeldowaniem "lolka" na siłę.

    Hipotetycznie: jeśli człowiek wynajmuje 2 mieszkania (mam na myśli
    najemce), to gdzie się ma zameldować?

    j.w

    --
    Rafał Szkodziński