  • Data: 2007-05-21 08:38:09
    Temat: Re: zalozyc firme jak?
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:18pgk0kddhu0s$.fntoadpchgos$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Mon, 21 May 2007 00:54:14 +0200, Kris napisał(a):
    >>
    > Nie jest to dla mnie kłopotem, ale po prostu dziwie się Twojemu lenistwu.
    > Po wpisaniu "własna firma" czy "zakładanie firmy" w google masz mase
    > dobrych linków i wszystko jest dokładnie wytłumaczone. Miałbyś odpowiedź
    > na
    > swoje pytanie w ciągu 10 sekund, a tak czekasz, i czekasz, i jeszcze sobie
    > pewnie poczekasz :)

    Przy zalozeniu, ze w ciagu 10 sekund przeczyta 50.000 stron ;)

    A zachowania kolegi nie nazywalbym lenistwem, lecz bardziej
    dzialaniem efektywnym. Po co tracic czas na czytanie
    wielu stron, ktore byc moze niewiele pomoga - skoro
    moze sie zapytac, a ktos moze odpowiedziec czy konkretna
    informacja czy konkretnym linkiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek