  • Data: 2007-04-15 11:43:08
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Rafał Prasał <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:

    > Nie ma takiej zasady.
    > Zgodnie z orzeczeniem naszego Sądu Najwyższego wystarczy samo oskarżenie
    > do zastosowania aresztu "tymczasowego"

    Zgodnie ze zdrowym rozsądkiem decyzja o zastosowaniu aresztu
    tymczasowego musi być podjęta w oparciu o jakieś fakty z życia osoby
    oskarżonej, które mogłyby świadczyć o tym, iż osoba ta będzie próbowała
    mataczyć w sprawie...

    > W Polsce nic nie musi. Aresztują Cię w wyniku samego oskarżenia i możesz
    > spędzić w areszcie kilka lat choć wg kodeksu areszt to OSTATECZNY środek
    > zapobiegawczy i powinien być stosowany w absolutnie wyjątkowych
    > sytuacjach, gdy ktoś zagraża innym itd.

    a Twój przypadek to oczywiście dowód na istnienie teorii spiskowej
    dziejów...

    > Ale nie dla naszych sędziów, także z tych z Sądu Najwyższego.
    > Dla nich najważniejsze jest "dobro śledztwa" a prawa człowieka to wymysł
    > ideologów.

    no, chyba jednak grubo się mylisz.

    nie sądzę, żeby Sąd podejmując decyzję w Twojej sprawie, aż się tak
    pomylił. Wystarczy rzucić okiem na USENET, z którego korzystasz i
    przeczytać kilka z Twoich postów... Wydaje mi się, że tu było to
    uzasadnione...

    EOT.