  • Data: 2004-03-28 15:03:44
    Temat: Re: zakres zlecenia dla biegłego
    Od: "idi" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzięki za informacje

    to strona wnosząca sprawę do sądu domagała się biegłego i ona miała opłacić
    zaliczkę.

    A czy to jest normalna procedura, że w toku jednej sprawy dwa razy występuje
    się o biegłych i dwukrotnie zmienia zakres zlecenia dla biegłego bez
    poinformowania strony pozwanej. Pytam dlatego gdyż wiem o tym że sędzia
    prowadzący sprawę jest znajomym adwokata strony powodowej i zachodzi
    podejrzenie załatwiania sprawy ponad wokandą. Tylko co z tego jak o tym
    wiem, ale nie jestem wstania udowodnić ich powiązań.

    Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > sąd może zmienić swoje postanowienie
    > i wyznaczyć zakres czynności dowodowej
    > jeśli nie wpłaciliście zaliczki tzn że sąd podjął czynności z urzędu i
    > rozsądzi o kosztach po zakończeniu procesu
    > "idi" <m...@i...pl> wrote in message
    Miałem