  • Data: 2003-02-03 08:15:58
    Temat: Re: zakonczenie spolki cywilnej-jakie kroki?
    Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Artur Golański napisał:

    >Znow ZTCW s.c. byly wyrejestrowane w marcu ubr. z mocy prawa.
    >Obecnie powinniscie prowadzic dzialalnosc w formie s.c. dwoch
    >oddzielnych podmiotow (kazdy ma zarejestrowana dzialanosc na swoje
    >nazwisko).

    Chyba tak jest, cos slyszalam (przepraszam za ignorancje - maz prowadzil s.c.
    i wszelka zwiazana zen dokumentacje, a ja mu ufalam)

    >Mozesz zglosic wniosek o zakonczenie twojej dzialalnosci.
    >Jesli wasza s.c. tworza tylko dwa podmioty, to po rezygnacja jednego
    >ze wspolnikow, zakonczona zostanie dzialnosc spolki (s.c. nie moze byc
    >jednoosobowa).
    >Zglaszasz w US zakonczenie swojej dzialalnosci i tym samym
    >dzialalnosci w formie spolki.

    No to co mi opowiadala pracownica US????
    W jakiej formie i na jakim druku zglaszam zakonczenie?

    > Dalej postepujesz zgodnie z zawarta
    >umowa s.c. i wymogami US dotyczaca zakonczenia dzialalnosci.
    >Maz na nic nie musi wyrazac zgody, ale oczywiscie za wszelkie
    >zobowiazania odpowiadacie solidarnie.

    Solidarnie, czyli po polowie, czy relatywnie do posiadanych udzialow?

    >Zglosic zakonczenie.
    >
    >Artur Golański

    Dziekuje za odpowiedz,
    Pozdrawiam,