  • Data: 2005-11-08 20:01:42
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moment chwilunia, bo po wejsciu do klubu/baru wiodze piwo 6 zlotych,
    > wodka 7 zlotych, drink 12 zlotych. To ze trzeba je nalac to chyba nie
    > robi roznicy?

    Nie pisalem o sytuacji "po wejsciu" jak do raczyles nizej zauwazyc

    > Moment i chwilunia - najpierw piszesz "w momencie wejscia" a potem sie
    > okazuje ze zabraniasz wejscia.

    W momencie wejscie - przed drzwiami - przed zawarciem umowy o uslugi
    przebywanie wewnatrz, zabawe itd

    > ale jak to moze wyegzekwowac?

    Patrz nizej

    > Ale jakiego wejsci ana sile? Ktos stoi i mnie zatrzymuje?

    Ochroniarz stoi w wejsciu i mowi: nie wejdziesz, aby wejsc musisz uzyc sily
    (jesli Twoje argumenty slowne go nie przekonaja), wtedy dopuszczasz sie
    przestepstwa z art. 193 KK

    No to
    > momencik, jak mnie maca jakis ochroniarz to chyba jest naruszenie mojej
    > nietykalnosci. No nie?
    >
    > A klub to nie jest mir domowy bo to jest miejsce publiczne. Wiec sie
    > przepisy dotyczace naruszanai miru domowego srednio tu chyba sprawdza,
    > prawda?

    Prawda - dlatego przepis o naruszeniu miru pomieszczenia obok mieszkania
    (domu) chroni takze lokal, pomieszczenie albo ogrodzony teren, polecam
    lekture KK, bardzo pouczajaca

    Pozdrawiam,
    Michal