  • Data: 2012-07-24 15:28:54
    Temat: Re: zakaz palenia
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2012 17:14, Bydlę pisze:

    > Och, czyli sprawa winna być dość prosta - niewykonując tej nienaturalnej
    > czynności, potencjalny palący nie szkodzi innym.
    > To stawia sprawę dość jasno (ale nie w oczach osób uzależnionych od tego
    > narkotyku, ofkorz).

    Ci co lubią tańczyć przy głośnej muzyce też mogliby się powstrzymać od
    swoich nienaturalnych czynności, jednak jakoś tak się dogadują z resztą
    społeczeństwa że i oni sobie muzyki posłuchają i potańczą (może
    niektórzy trochę mniej huczniej niż by chcieli) a i społeczeństwo (w
    większości) się wyśpi.

    Podobnie jest z paleniem. To że palenie jest nienaturalne (swoją drogą,
    czy na pewno takie nienaturalne?) nie znaczy że niepalący ma prawo
    dowolnie dyktować palącemu jak ten ma palić i gdzie.

    p. m.