  • Data: 2010-04-24 06:39:48
    Temat: Re: zagubiona rzecz na lotnisku
    Od: łamaga <anty******@onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in message
    news:hqt6ti$d2p$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    > Skoro rzeczy nie znaleziono, a jak rozumiem to by?a ju? strefa
    > ograniczonego dostepu, tzn. ?e kto? j? zabra?. A cudzej rzeczy traktowaae
    > jak swojej sie nie powinno. Istnieje tu podejrzenie mo?liwo?ci pope?nienia
    > przyw?aszczenia rzeczy. I z takim pisemnym zawiadomieniem mo?na wyst?piae
    > do Policji lub prokuratury. Bez wzgledu na to czy sprawe umorz? czy nie,
    > jest szansa, ?e dotr? do monitoringu. Tylko jak potem skojarzyae osobe z
    > nazwiskiem, to nie sprawa terroryzmu tylko, wybacz, bzdurki...
    Dzięki za odpowiedź.
    Tak , to strefa ograniczonego dostępu i nie wyobrażam sobie aby jakaś osoba
    oczekujaca na swój lot wzieła obcy pakunek na pokład....Moim zdaniem
    plecakiem zaopiekowały się odpowiednie służby lotniskowe, ewentualnie pani z
    kafejki naprzeciwko, która niewątpliwie miała na oku nasze miejsce. Myślę że
    monitoring to dokładnie ujawni.