  • Data: 2005-03-12 11:26:18
    Temat: Re: zagraniczne prawojazdy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d0uhu5$om4$1@opal.icpnet.pl>, Leszek wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości news:q5hu0d.9oi.ln@ziutka.router...
    >
    > Dlaczego egzamin?

    [..]Jeżeli prawo jazdy wydane za granicą nie jest określone w konwencjach
    o ruchu drogowym[..]

    Przez ww. konwencję rozumiem ustalony zbiór zasad i wzorców dotyczących
    dokumentu PJ i ewentualnie procedur jego uzyskania. Zgaduję że większość
    krajów UE stosuje się do tej konwencji. Jeśli tak to MZ owe widełki
    powinny się pokrywać. Jeśli tak nie jest to oznacza że dane PJ nie jest
    zgodne z konwecją.
    Czy to dotyczy czegoś innego? Faktycznie, jest tam użyta liczba mnoga.

    > Dlaczego nie A??

    Np. dlatego, że teoretycznie mógłbym wtedy prowadzić motocykl
    na który nie uzyskałem w wyjściowym kraju upawnień. W skrajnej sytuacji,
    wracam za granicę i wymieniam polskie "A" na kategorię "3".

    --
    Marcin