    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaginela przesylka allegro:(
    Date: Thu, 03 Jul 2008 15:59:07 +0200

    Johnson pisze:

    > Sprawdziłem, to nie jest w cenniku, tylko w ustawie prawo pocztowe.
    > Takie odszkodowania jak napisałeś.

    Ale w cenniku znajduje się opłata za traktowanie listu jako
    poleconego, a że cennik kilka dni temu się zmieniał, to nie sprawdzałem
    jeszcze, czy pozostało te 2,20zł.

    --
    Dziś potęga gospodarcza Chin sprawia, że amerykańskie kazania o
    moralności i prawach człowieka brzmią głupawo. Za 10 lat przestaną mieć