  • Data: 2008-03-24 14:17:45
    Temat: Re: żądanie wypłaty odszkodowania
    Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zamówiłem towar dokładnie, w sklepie internetowym, 24 lutego. Do dzisiaj nie
    doszła do mnie przesyłka. Jutro chcę dzwonić i wyjaśniać sprawę. Okazało
    się, że zamówiona przeze mnie rzecz jest już tańsza w tymże sklepie. Czy
    sprzedawca musi mi przysłać towar po cenie aktualnej jeżeli przesyłka nie
    została jeszcze nadana?

    W regulaminie jest taki zapis: "Paczki za pobraniem wysyłane są na drugi
    dzień od momentu potwierdzenia tej formy płatności ". Nikt do mnie nie
    dzwonił, nikt nie pisał, żeby coś potwierdzić..., więc zinterpretowałem to
    tak, że potwierdzenie nastąpiło w momencie złożenia zamówienia. Otrzymałem
    maila(25 lutego), że zamówienie przyjęto.

    Kwota nie jest jakaś bardzo duża, ale jednak po co mam płacić więcej jeżeli
    mogę mniej? Dlaczego nie chcę zmienić sklepu? Bo moim zdaniu mają dany
    towar po atrakcyjnej cenie a danego produktu nie znalazłem w innych
    sklepach.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Arek

    PS Wesołych świąt!