  • Data: 2006-06-14 08:04:38
    Temat: Re: zabawny akt oskarzenia
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > nie
    >

    > Nie przesadzaj. Jak prokurator dostał od biegłego opinię, że to firma,
    > to choćby wiedział, ze jest inaczej, to za wiele zrobić nie może.

    no ale czy akt oskarzenia musi byc oparty na opinii? zywcem przepisuje
    czy samodzielnie go sporzadza? Jezlei sie dowiedzial ze cos jest nie tak
    ( a glowe dam ze tak, watpie by oskarzony nic nie powiedzial) to chyba
    powinien zareagowac bo przeciez jezlei to robi swiadomie to jest
    falszywe oskarzenie.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".