  • Data: 2005-05-05 10:38:27
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: Gość<t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no cuz a moze to nie był Pitt bull Tylko Amstaf ?? najpierw sie zastanow czy było
    by ci miło jak by ciebie ktos chciał uspic --
    a co do własiciela psa te rasy sa trudne do wychowania i nie kazdy ma
    predyspozycje do ich trzymania wiec powinien sie zastanowic i ewentualnie na
    szkułke go wysłac ale nie usypiac!!! sama mam psa tej rasy i super sie chowa i
    nikogo nie zaatakował

    -> http://usenet.pomocprawna.info