  • Data: 2004-09-10 09:19:49
    Temat: Re: za wyłudzenie -3 lata w zawieszeniu -wymazanie
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >nie kuma twej wypowiedzi .za to wykroczenie grozi mi
    > probably ( jak nie byłem wczesniej karany )2 do 3 lat w zawieszeniu

    Dziwne że nie kuma bo napisane jasno i po polsku ;)
    Warunkowe zawieszenie wykonania kary pozbawienia wolności możliwe
    jest tylko wówczas kiedy wymierzona kara nie jest surowsza niż 2 lata
    (zob. art. 69 § 1 k.k.)

    > ogolnie po jakim czasie jest to wymazywane.?

    [kodeks karny]:
    Art. 76. § 1. Skazanie ulega zatarciu z mocy prawa z upływem 6
    miesięcy od zakończenia okresu próby.
    § 2. Jeżeli wobec skazanego orzeczono grzywnę lub środek karny,
    zatarcie skazania nie może nastąpić przed ich wykonaniem,
    darowaniem albo przedawnieniem ich wykonania; nie dotyczy to
    środka karnego wymienionego w art. 39 pkt 5.

    Teraz kuma lepiej?

    -> http://usenet.pomocprawna.info