  • Data: 2004-10-13 19:31:06
    Temat: Re: za duzy przelew
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jesli duzo duzo - choc o 1 zero - to zrób szybko lokate na ta sume - - nawet
    jesli beda chcieli odzyskasz stwierdzi ze skoro mawsztyle kasy im oddac to
    niech zwóca odsetki z tej lokaty lub ewentualnie niech czekaja 3 miesiace -
    to im oddasz - a jak to PKO BP to ich serdecnie olej - kasy nie
    oddawaj -niech sie wymiar o nia stara - ktos poleci z pracy tym lepiej dla
    tego PKO BP - nienawidze ich - ja tak zrobiem zamiast 10k zł dostłem o 1
    zero - nikt nie dyskutował - poczekali grzecznei az sie lokata skonczy i
    dostali kase a ja bylem bardziej bogaty