  • Data: 2008-05-17 10:01:02
    Temat: Re: wywóz ziemi na czyjąś nieruchomość
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    iza pisze:
    > Witam,
    > na moją działkę, bez mojej wiedzy zostało zrzucone kilka wywrotek ziemi.
    > Przez świadków, ustaliłam sprawce. Czy sa jakies konsekwencje prawne takiego
    > czynu? Czy mogę tylko prosic o zabranie tego zrzutu?

    Naliczyc mu oplate za magazynowanie? z wezwaniem do zaplaty.

    A tak normalnie to najszybciej przez Policje. Bo przeciez nikt normalny
    nie nawozi komus ziemi bez ustalenia z nim, wiec to bylo zrobione
    specjalnie i z rozmyslem (no chyba ze to sasiad wynajal wywrotke i
    kierowcy cossie pomylilo - ale sasiad by sie przyznal i sam zaproponowal
    rozwiazanie)