  • Data: 2007-05-02 11:23:59
    Temat: Re: wywóz śmieci
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur pisze:

    > A co z konsorcjum?

    No co? Cóż to?
    A o tym, że "jedną stroną" umowy mogą być dwa podmioty słyszałeś?

    > To wszak także *umowa* - co *najmniej* dwóch podmiotów.

    I co w związku z tym?
    Czy pisałem do autora wątku, by mu coś wyjaśnić jego sytację, a nie po
    to by inni się czepiali ...
    Od tej pory jak będę podawał definicję to wyraźnie to zaznaczę :)

    Dobra, dla czepiaczy podaję definicję:

    a co tam, nie będę się wysilał:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Umowa

    Zadowoleni ?