  • Data: 2005-08-01 12:17:13
    Temat: Re: wywiezienie dziecka za granice bez zgody wspolrodzica
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dcjern$f4h$1@nemesis.news.tpi.pl>, Anna Kwiecińska wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości news:ujaicd.dld.ln@ziutka.router...
    > W każdym
    > Oooooooo, Po raz pierwszy mój oponent, w bardziej lub mniej subtelnej
    > formie, nie wysyła mnie do garów :))).

    Nie śledzę zbyt mocno wszystkich wątków - tzn że, stajesz zbyt mocno po
    stronie kobiet w tego typu sprawach? :)
    Nawet w najbardziej pesymistycznym (dyskusyjnie) wariancie (a nie
    twierdzę, że mamy z nim tu do czynienia), gdyby przyjąć Twoją złą wolę i
    jakieś anty-facecie zapędy to Twoja postawa raczej napawałaby otuchą,
    szczególnie wobec bardzo konkretnych wypowiedzi Kamila :)
    Jeśli zaś masz rację, a możesz mieć aż na dwa sposoby: logicznie - a ja
    czegoś nie łapię, lub względem oceny stanu faktycznego (w końcu w sądach
    pracują zwyczajni ludzie) to też warto to wiedzieć, żeby się lepiej
    przygotować.
    No więc powiedz sama dlaczego mam Cię gdziekolwiek wysyłać? :)

    --
    Marcin