  • Data: 2005-08-07 20:28:37
    Temat: Re: wystawianie niepłacacego lokatora za drzwi
    Od: "PAweł" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dd5m0c$qlt$1@inews.gazeta.pl...
    (...)
    ?

    > Eksmisje przeprowadza komornik.

    > Zle rozumiesz, bo ostrze tych artykulow jest zwrocone przeciw Tobie jako
    > temu, kto probuje naruszyc posiadanie wynajmujacego.

    Oczywiście, ale ponownie zwracam uwagę na ostatni fragment przytaczanego
    przeze mnie art. 344 par 1 KC : "chyba że
    prawomocne orzeczenie sądu lub innego powołanego do rozpoznawania spraw
    tego rodzaju organu państwowego stwierdziło, że stan posiadania powstały na
    skutek naruszenia jest zgodny z prawem". I własnie tego fragmentu,
    niewątpliwie w tych szczególnych, opisanych tam okolicznościach odsuwajace
    ode mnie to ostrze dotyczy moja watpliwość, w stosunku do której nie zająłeś
    stanowiska.