eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedziana umowa a działający telefonRe: wypowiedziana umowa a działający telefon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshostin
    g.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neos
    trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <is5eqg$vhj$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1106020013400.800@quad>
    <4de724db$1$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <is78qi$n85$4@inews.gazeta.pl>
    <4de8a45a$0$2458$65785112@news.neostrada.pl> <isa8pp$2qj$1@news.onet.pl>
    <4de8d6be$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <isamfr$stt$9@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
    Date: Mon, 6 Jun 2011 07:13:20 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Lines: 41
    Message-ID: <4dec61ed$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.147.162
    X-Trace: 1307337198 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2447 83.15.147.162:2231
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:679730
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:isamfr$stt$9@inews.gazeta.pl...
    > On 6/3/2011 7:42 AM, Misiek wrote:
    >>>
    >>
    >> To rzecz podstawowa. Napisal przeciez ze zawarl umowe z innym operatorem
    >> sieci telefonicznej. Mial obowiazek sprawdzania ? Nie, nie mial.
    >
    > Pytanie na ile to zawarcie było skuteczne i czy usługa w tym czasie został
    > już mu włączona.
    > Operator ma zwykle spory kawałek czasu na podłączenie usługi wiec to nie
    > jest tak, że pstryk i działa.
    >
    >
    >
    >> Na internet mogl wejsc "przez roztargnienie" lub "z przyzwyczajenia"...
    >
    > a to coś zmienia?
    >
    >
    >> Mieszasz pojecia podajac tu zupelnie niepasujace przyklady.
    >> Zazadal odlaczenia (poprzez skuteczne zlozenie wypowiedzenia)? tak.
    >> Przyjeli jego wypowiedzenie? tak.
    > > Nie odlaczyli go?
    >> mimo ze juz zadna
    >> umowa ich z nim nie laczy? NIe. Czemu wiec ma nie skorzystac? Skorzystac
    >> z ich nieudolnosci?
    >> Braku profesjonalizmu? czy zwyklego niedbalstwa?
    >>
    >>
    > A muszą?
    > Czy w polsce naprawde trzeba coś fizycznie wyłączać zabierać.
    >

    Zabierac?
    Umowa byla wypowiedziana skutecznie, wiec... jej nie ma.
    Pewnie jakby umowa zostala zerwana z winy internetobiorcy odlaczyli by od
    razu i walneli taka kare ze hej, a tu... po co sie spieszyc skoro mozna
    probowac "naciagnac" klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1