eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedzenie umowy wielkiej sieci dla prywatnego punktu punktu --- az do Strasburga ? › Re: wypowiedzenie umowy wielkiej sieci dla prywatnego punktu punktu --- az do Strasburga ?
  • Data: 2007-03-16 00:07:59
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy wielkiej sieci dla prywatnego punktu punktu --- az do Strasburga ?
    Od: Michał Kordulewski <z...@p...cy.rot13> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander napisał(a):
    > mam problem , jestem w wielkiej sieci jako firma prywatna i póki było jako
    > tako z dochodami, nie było problemów.
    > teraz zrobiła się jakby koniunktura i zyskowność gwałtownie wzrosła.
    > W tej sytuacji, grupa ludzi z kierownictwa sieci, zaczęła wycinać innych z
    > sieci , chcąc przejąc kontrole nad niezła kasa.
    > Prywatne firmy dostają wymówienia z dnia na dzień, i nie wazne żę
    > bezzasadne, że bez żadnej konkretnej argumentacji. ze likwidacja takiej
    > firmy to czyjas prywatna strata rzedu 150 tyś zł.

    Życie jest brutalne a biznes krwiożerczy.

    Jedyne co mogę poradzić na przyszłość:
    - dywersyfikuj przychody;
    - gdy inwestujesz (choćby tylko swoją pracę) w interes to zadbaj by był
    Twoją własnością. Stworzenie sieci łapiąc partnerów na haczyk wielkich
    zysków w przyszłości nie od wczoraj jest najprostszym i najtańszym
    sposobem zbudowania biznesu.

    życzę powodzenia

    --
    pzdr, Michał Kordulewski