eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedzenie umowy o prace - prosze o sprawdzone informacje › Re: wypowiedzenie umowy o prace - prosze o sprawdzone informacje
    From: "Andrzej Gromadziński" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy o prace - prosze o sprawdzone informacje
    Date: Mon, 22 Dec 2003 13:42:41 +0100

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:brfuk8$btr$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > np.
    > nie

    > (normalna
    > odbieram

    mógł się z treścią zapoznać. W wyżej omówionej sytuacji proponowałabym
    przyjęcie odpowiednią pieczęcią dokumentu Wypowiedzenia (nawet przez autora
    tego dokumentu). Potwierdzoną kopię zatrzymujemy u siebie. Jednocześnie
    trezba się skontaktować z Pracodawcą - telefonicznie, mail, sms -
    jakkolwiek, natomiast w taki sposób, aby poinformowac pracodawcę, że takie
    pismo zostało złożone i o jego treści. Wysyłanie na adres prywatny
    pracodawcy nie jest zgodne z prawem - umowa o pracę nie była zawierana z
    osobą fizyczną, tylko z osobą prawną (w tym przypadku chyba tak było?).

    Jesli
    > ze
    > Krakow)??
    > nie

    Przesłać takie pismo można dopiero, jak Prezes wyrazi na to zgodę - wcześnie
    warto w siedzibie zarejestrować to pismo, powiadomić telefonicznie Prezesa,
    a potem ,ożna już z nim ustalać, gdzie przesłać - wypowiedzenie jest
    przyjęte przez Pracodawcę w dniu postawienia pieczęci przyjęcia przez
    przedstawiciela Pracodawcy - sekretarkę, czy autora tego postu.

    > Moze polecony lub jeszcze lepiej poczta kurierska na adres domowy?
    Nie

    > Jesli pracownikowi mozna w ten sposob przeslac wypowiedzenie, to
    pracodawcy
    > rowniez.
    Pracownik podpisuje umowę o pracę jako osoba fizyczna z adresem domowym,
    pracodawca podpisuje z adresem firmowym i tam wysyłamy dokumenty>