    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy na okres próbny
    Date: Tue, 28 Oct 2008 17:30:47 +0100

    <z...@W...gazeta.pl> wrote
    > I teraz moje pytanie czy moge zmusic pracodawce zeby rozwiazal ze mna
    > umowe o
    > prace w trybie natychmiastowym

    Zmusić nie. Tylko jak się zgodzi na porozumienie stron. Chyba, że narusza
    obowiązki pracodawcy w sposób ciężki, ale to inna bajka.

    > 2 Drugie pytanie czy pracodawca ma racje ze te 2 tygodnie licza sie od
    > 3XI08r
    > a nie od dzis dn zlozenia mojego wypowiedzenia

    Nie wiem o co mu chodzi. Liczy się od dnia złożenie wg mnie.

    > 3 co mi grozi jesli jutro nie przyjde do pracy jakie sa sankcje?

    Np. zwolnienie dyscyplinarne. Odszkodowanie, jeśli np. wskutego Twego
    naruszenia firma poniosłaby jakieś wymierne straty, musiałaby płacic
    odszkodowania etc.