eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypadek na nartach w Czechach › Re: wypadek na nartach w Czechach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 06 Apr 2011 22:47:59 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.15) Gecko/20110401
    Lightning/1.0b3pre Lanikai/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypadek na nartach w Czechach
    References: <4d957d71$0$2447$65785112@news.neostrada.pl> <in3vs0$4d0$1@news.onet.pl>
    <4d958d72$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <in4305$fqj$1@inews.gazeta.pl> <incqf6$8u1$1@news.net.icm.edu.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1104051423430.3732@quad>
    <inh7vc$4hk$1@news.net.icm.edu.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1104061354180.1392@quad>
    <ini4re$vot$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4d9cb60a$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <inifh3$oad$1@news.net.icm.edu.pl>
    In-Reply-To: <inifh3$oad$1@news.net.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <4d9cd17f$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.126.206
    X-Trace: 1302122879 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2445 178.42.126.206:35898
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:674187
    [ ukryj nagłówki ]

    (06.04.2011 21:39), niusy.pl wrote:
    >
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>
    >
    >>>>> Jak się działalność nie opłaca
    >>>>
    >>>> Ależ ona IM SIĘ OPŁACA!
    >>>
    >>> No właśnie, tak sobie zorganizowali. Ale jakby jakimś cudownym trafem
    >>> ludzie zaczęli wielkrotnie rzadziej ulegać wypadkom to nie mogliby ich
    >>> obciążać bardziej za czekanie tylko musieliby jednak najpierw
    >>> przeorganizować swoją działalność np zmieniając cennik.
    >>
    >> No i w ten sposób by ich obciążyli za czekanie.
    >
    > Jakby zechcieli korzystać.

    W ratownictwie jakoś się tak utarło, że ratownik najpierw ratuje a potem
    wystawia rachunek, bardzo rzadko odwrotnie.

    Gdyby przyszło do sporu i otarło się o sąd, ten by rozpatrywał czy cena
    nie jest wygórowana. Na 99% uwzględniałby czas oczekiwania.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1