  • Data: 2008-07-26 16:27:16
    Temat: Re: wypadek drogowy a korupcja w sądach
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepis podali, i jak rzeczono - pozostaje uznaniowe określenie kiedy
    > kończy się "wpływ na inne pojazdy".
    > Jak było tak, że rzeczywiście w momencie wjazdu NIE było widać tamtych
    > pojazdów, to IMVHO zastrzeżenia masz słuszne.

    ok, rozmawiałem dzisiaj ze znajomym, wiec było tak:
    na drodze nikogo nie było, więc wiechał, zaczoł zmieniać biegi i ruszać do
    przodu, wetdy z naprzeciwka z za wzniesienia wyjechało auto, a chwilę
    puźniej z za tego auta (a wiec już za wzniesieniem) wyskoczyło następne
    auto, z taką pręckoscią że nie dzązył wychamować, a uciec nie miał gdzie, i
    bum:O(

    o orawdziości tej tezy świadczy slad wgniecenia, oraz ślady stłuczki
    kilkanascie metrów za skrzyzowaniem (rozbite szyby i takie tam), a o
    korupcji świadczy chociaż by fakt nagabywania przez sędziego do przyjęcia
    winy na siebie, oraz groźby (spełnione)

    > wpłynąć na interpretację, drugie to brak bezpośredniości wpływu
    > "elementów trzecich" - ów ad absurdum przykład, że nie dość że
    > pijany to nie miał zapiętych pasów.

    wybacz, ale jak ktoś jest pijany, to przeciez nie był w stanie zachować
    szczegulnej ostroznosci w sytuacji gdy ona tego wymagała, a przekroczenie
    predkości bywa przyczyną np. niewidoczności pojazdu, oraz niemożliwość
    prawidłowego wykonania manewrów (np. wyprzedzania)

    > Chyba na .samochody ktoś pisał, że właśnie montuje sobie kamerę przy
    > przedniej szybie :]

    takie zabawki to ma, ale policja usa:O)
    ale oni tam nie ściemniają, tylko w bandytów z 20stek napierdalają, albo
    autami ich rozjeżdżają:O)

    a jak już to by potrzeba 4rech kamerek, no i system archiwizacji odporny na
    pie*****cia:O( dysk twardy odpada )