    From: "rrr" <r...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynagrodzenie adwokatow
    Date: Tue, 23 May 2006 13:37:10 +0200

    news:e4uk1v$hi4$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Hmm, a co w tym nieetycznego umówić się na tylko % od kwoty?.

    A to już zupełnie inna sprawa, czy taki zapis jest w dzisiejszych czasach
    słuszny czy nie... Można również zapytać, co jest nieetycznego w zakazie
    reklamy, czy zakazie "podbierania" sobie klientów, przecież jest wolny
    rynek. Ostatnio czytałem zasady etyki architekta... Tam dopiero znalazy sie
    dla mnie osobiscie dośc watpliwe zapisy. np. o koniecznosci uzyskiwania
    zgody na kontynuacje prac innego arachitekta itp.
    Jednak dopuki taki zpis funkcjonuje, to należy go przestrzegać..
    Pozdrawiam,
    Romek