  • Data: 2005-09-12 11:48:41
    Temat: Re: wymiana dowodu gdy mi jeszcze nie przysluguje
    Od: "posiadacz starego dowodu" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w
    wiadomości news:dg23f0$r5d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > wg ustawy powinienes wymienic go do 2007 roku

    Ustawą z 12.09.2002 r. został wprowadzony obowiązek wymiany wszystkich
    dowodów osobistych wydanych przed 1 stycznia 2001 r. ( tzn. dowodów
    osobistych książeczkowych ) w następujących terminach:

    od dnia 1 stycznia 2007 r. do dnia 31 grudnia 2007 r. - wydanych w
    latach 1996-2000.

    nigdzie nie jest napisane, że mogę dokonać tego wcześniej, czy również w
    polu powód wymiany mam wpisać "wymiana ustawowa"?

    Właściwie to chciałbym zachować sobie książeczkę na pamiątkę, może
    lepiej "zgubie" dowód ;) Wystarczy tak powiedzieć, czy wymagają jakichś
    potwierdzeń od policji np że mi ukradziono??