  • Data: 2007-09-13 05:31:57
    Temat: Re: wyludzil, zlapali go, oddal pieniadze i co dalej?
    Od: Michał Trych <m...@U...TO.trych.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poniosłeś jakąś tam szkodę/krzywdę. Jak zrozumiałem - została naprawiona
    > ... co Ci po tym ?

    W zasadzie nic poza tym, tyle ze wlasnie mam wrazenie, ze skoro tak
    szybko oddal po tym jak go zlapali, to mu to odpuszcza... faktycznie
    moze to robienie sobie niepotrzebnnego klopotu z marnym skutkiem...
    jesli tak bedzie, to po co pracowac, mozna krasc- moze to lepsze
    rozwiazanie niz uczciwa praca...

    co do pozwania cywilnego, to za duzo zachodu, sprawa tyczy sie przekretu
    na alegro - kiedys o tym pisalem, wyslal lewego maila z numerem konta,
    na ktore wplacilem pieniadze za aukcje i duzo i malo.
    pozdrawiam
    michal