  • Data: 2002-11-17 22:05:30
    Temat: Re: wylaczenie pradu
    Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Nov 2002 19:33:02 +0100, Karol wrote:

    > Tak z ciekawosci:
    > Dowolna osoba ma prawo przyjsc do bloku i wylaczyc zasilanie dla calej
    > klatki.
    > To IMHO przekracza nawet najlepsze "stosunki dobrosasiedzkie".

    I dlatego ja "wydębiłam" u STRAŻY MIEJSKIEJ,żeby skrzynki na parterze
    bloku były zamknięte na kłódki.Przedtem ktoś często,złośliwie,czy dla
    zabawy wyłączał nam prąd.Działa to co 2 piętra,tzn jak u mnie światło
    się nie paliło,to i w co drugim mieszkaniu w pionie.
    Były jeszcze takie czasy,kiedy jakieś szczyle,kiedy tylko chciały
    zatrzymywały windy z jadącymi ludźmi...Tą sprawę zgłosiłam także na
    policji i zażądałam "załatwienia" w administracji zamknięcia skrzynki z
    dźwignią (czy jakoś tak) do uruchomiania/zatrzymywania windy.

    --
    Kaja