    From: Agryppa <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wydzierżawić działkę budowlaną?
    Date: Sun, 14 Aug 2005 00:16:18 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@cdu126.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ania wrote:

    > O jakie czerpanie korzyści chodzi?? Według mnie z wydzierżawieniem działki
    > budowlanej będziesz mieć problem, jeżeli w grę w chodzi czerpanie
    > korzyści, ponieważ mamy tu zbyt dużo ograniczeń.

    To samo pytanie sobie stawiam...
    Czy istnieje szansa na wydzierżawienie działki, której nie chce się
    pozbywać? Działka jest pod budowę domku jednorodzinnego. Dzierżawca o tym
    dowie się przy pierwszym telefonie...
    Czego prawo (jakie?) mu zabrania na tej działce robić?
    Gdyby to był dealer samochodowy... czy może tam utworzyć plac, na którym
    klienci będą kupować wystawione samochody? A piekarz? ... itd.

    Dzięki za podpowiedzi.
    Agryppa

    --
    Pierwszym następcą Świętego Piotra był Linus (64-76) -
    którego imiennik w naszych czasach stał się twórcą Linuksa.