  • Data: 2012-09-17 18:29:00
    Temat: Re: "wydziedziczenie", a prawo spadkowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > no to może okazać się wbrew woli spadkodawcy ;)

    > to że podatki określa się od wartości rynkowej to wiem, chodziło mi o
    > to, czy jeśli np. mieszkanie wartości 500 tys. zostanie sprzedane np,
    > za 1 tys., to czy te 499 tys. nie zostanie później potraktowane jako
    > darowizna i nie będzie można od niej dochodzić zachowku

    Tego nie wiem
    Gotfryd może mieć rację,
    ale ja bym wowczas się spodziewał jakiegoś odwetu z drugiej strony
    typu właśnie próba podważenia transakcji itp itd.
    Faktycznie nalezałoby poszukać czegś w praktyce i zobaczyć jak to
    prakyce sędziowie orzekają.

    Bo jak przegrasz, to wowczas zamiast zachowku bedzie do doplaty drugie
    tyle czyli całe 499 tys.