  • Data: 2005-11-29 22:01:18
    Temat: Re: wtargniecie policji a zatrzymane rzeczy
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Drogi Policjancie Grzechu,
    > jeżeli obowiązywała by zacytowana przez Ciebie zasada, można by ustawić
    > karabin maszynowy i strzelać do KAZDEGO Polaka. Bo większość z nas
    > przekaracza prędkość dopuszczalną, pije lub sprzedaje podrabianą wódę, ma
    > nielegalne oprogramowanie, muzykę itd. A jednak inne nacje nawet te gdzie
    > np. ilość nielegalnego oprogramowania i broni jest = lub > niż w RP
    > (powiedzmy w USA) uważa że PRAWO i jego podstawowa niekomunistyczna
    zasada,
    > że człowiek jest niewinny do czasu UDOWODNIENIA winy obowiązuje.
> [...]

    Drogi Igorze.
    W Twoim przypadku konieczna jest nauka czytania ze zrozumieniem. Według
    badań międzynarodowych Polacy są na szarym końcu w tej dziedzinie. Ty jesteś
    tego dobrym przykładem. Z tego powodu nie będę z Tobą polemizował.
    Wysyłają pierwszy post chciałem jedynie ostrzec potencjalnych czytelników,
    że wypowiadają się tu osoby nie mające pojęcia o czym piszą. Słyszałeś
    zapewne, że bzdura powtórzona sto razy staje się prawdą. Widać to w wielu
    wątkach. Wyrwanie z kontekstu, jednego artykułu kodeksu postępowania
    karnego, bez uwzględnienia całego systemu prawa i traktowanie go jako
    panaceum na wszystkie działania policji jest po prostu bzdurą. Bzdurą którą
    wielokrotnie w ostatnim czasie czytałem. Żyjemy w wolnym (jeszcze) kraju.
    Jeśli ktoś chce czytać bzdury i robić głupstwa to jego sprawa. W razie czego
    ostrzegałem.

    Grzegorz
    P.S. wyobraź sobie, że nie pracuję w policji ani w innym organie ścigania