  • Data: 2008-06-20 08:14:11
    Temat: Re: wpłacanie utargu sklepu przez pracownika
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > I do tego się nie wtykam.

    A powinieneś się wtykać. Po pierwsze - skoro można się sądzić, to
    znaczy że do trzech wypłat pracodawca bez wyroku też nie może
    (zakładając, że pracownik się nie zgadza). To znaczy - fizycznie
    pracodawca może sobie te pieniądze potrącić, ale będzie to miało taką
    samą moc, jakby potrącił bez powodu. I dopóki nie zapadnie w tej sprawie
    wyrok, pracodawca nie może być pewien, czy potrącenie nie będzie cofnięte.

    Po drugie - zdanie to niebezpiecznie sugeruje, że powyżej trzech
    wypłat można, tylko że z wyrokiem sądu. A to nieprawda.

    L.