  • Data: 2004-06-17 10:14:44
    Temat: Re: wojsko a praca
    Od: "Pinki" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli studiujesz to istnieje możliwość "zaliczenia" wojska w trakcie
    > studiów. Chyba przez 1 semestr jest przedmiot który nazywa się
    > przysposobienie obronne czy jakoś tak i po tym semestrze jest egzamin. Nie
    > wiem czy nie ma też jakiś "ćwiczeń praktycznych" :-) w czasie wakacji ?
    > Popytaj na uczelni w dziekanacie, bo na Politechnice Śląskiej w Gliwicach
    na
    > pewno jest taka możliwość ale szczegółów nie znam, bo ja mam już
    uregulowany
    > stosunek do służby wojskowej w postaci kat. "D" :-D Idę dzisiaj na egzamin
> [...]

    Jest cos takiego jak przysposobienie obronne na jednym z semestrow, pozniej
    trzeba isc (w trakcie przerwy letniej) na szkolenie chyba 8 tygodniowe do
    wojska. Problem polega na tym ze zaliczaja sluzbe po przedstawieniu
    papierkow ukonczenia szkoly wyzszej a praca nie bedzie czekac :(

    --
    ***Pinki***
    Łukasz Rostalski