  • Data: 2005-03-18 20:46:45
    Temat: Re: właściwość sądu
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adwokat strony przeciwnej powołał się na 488 kpc z uwagi na miejsce
    wykonania.
    A umowy żadnej nie było, kilka razy nagabywali przez telefoni tyle. Nic nie
    podpisywałem,
    ani zamówienia, ani mowy. Oni mają swoją listę wysyłkową z której wynika że
    wysłali,
    a odbiór nie został potwierdzony ( wysyłali na adres firmy w której wtedy
    pracowałem).
    Termin rozprawy został wyznaczony, ale został odroczony bo sędzia
    zachorował.
    A ja się nie stawiłem, bo przysłali mi zawidomienie o termnie ,ale z inną
    sygnaturą i innymi nazwami stron, więc olałem.

    macso

    Użytkownik "Bartek Gliniecki"

    > Adwokat powołał się na art. 34 KPC. Skorzystał z właściwości przemiennej.
    > Jednak moim zdaniem jak chodzi o umowy zawierane na odległość (czyli
    > sprzedaż wysyłkowa), to miejscem spełnienia świadczenia (wykonania umowy)
    > jest miejsce zamieszkania wierzyciela. Powinno to wynikać z zawartej z
    Tobą