  • Data: 2007-12-18 17:24:48
    Temat: Re: właściwe wskazanie pozwanego (tylko w teorii)
    Od: "Kuba " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Kuba " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, pozwanym jest zarząd dróg, bo on jest administratorem.

    cytuje:
    2. Zarządcami dróg, z zastrzeżeniem ust. 3, 5 i 8, są dla dróg:
    4) gminnych - wójt (burmistrz, prezydent miasta).

    Art. 21. 1. Zarządca drogi, o którym mowa w art. 19 ust. 2 pkt 2-4 i ust. 5,
    może wykonywać swoje obowiązki przy pomocy jednostki organizacyjnej będącej
    zarządem drogi, utworzonej odpowiednio przez sejmik województwa, radę powiatu
    lub radę gminy. Jeżeli jednostka taka nie została utworzona, zadania zarządu
    drogi wykonuje zarządca.

    Chodziło mi właśnie o taką sytuację o jakiej mowa w ostatnim zdaniu. Chyba, że
    nie dostrzegam jakichś przepisów równolegle normujących tę kwestię.

    pozdrawiam