  • Data: 2006-06-11 20:12:21
    Temat: Re: wlamanie na konto e-mail
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cyberix" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:e46tvq$8mr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeśli to prawda:
    > 1. zgłosić na Allegro
    > 2. zgłosić na Policje

    Tak, tylko , jeżeli to konto na jednym z popularnych serwerów onet, wp, o2
    itd....to pewnie je anonimowo zakładałeś..jak to zwykle bywa, więc jak
    udowodnisz, że ono nalezy do Ciebie, a nie do tego włamywacza?
    Druga sprawa, byc może w opcji "zapomniałem hasła" miałes tak banalne
    pytanie i odpowiedz, ze bez problemu przejął twoją skrzynke....a więc tez
    nie udowodnisz, że to było działanie siłowe....no chyba, że treści listów
    udowadniają twoją stronę...jeżeli jej nie usunął..nie wiem, czy operatorzy
    trzymaja archiwa....

    Pozdrawiam

    rudzik