  • Data: 2011-03-03 21:14:39
    Temat: Re: wirtualna zdrada
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 03 Mar 2011 21:52:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A także w kwestii pogody (nie napisałem, że pogoda była taka sama).
    >
    > Pytałem o całokształt sytuacji, cwaniaczku.

    Nie interesuje mnie o co pytales. W przepisie ktory przytaczales jest mowa
    o zdobywaniu informacji, do ktorej ktos nie jest uprawniony. To
    nieuprawnienie jest warunkiem, zeby stosowanie kamerek czy innych srodkow
    bylo nielegalne.
    Jesli wykazesz, ze maz nie ma prawa wiedziec co porabia jego zona w ich
    mieszkaniu, to przyznam racje, ze nagrywanie bylo nielegalne.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)