  • Data: 2007-08-09 20:39:37
    Temat: Re: windykatorzy
    Od: "ewelina" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwysyn" napisał w wiadomości

    > Moja odpowiedź.
    > Długi sie reguluje.
    > Skoro napytałas sobie kłopotu udając, że dług nie istnieje to radź sobie
    > teraz sama i nie zawracaj innym głowy.
    > Polityka strusia nie popłaca - i sama się o tym teraz przekonasz boleśnie.
    > Każdy powinien dostac nauczkę z poszanowania prawa. Zasłużyłaś na to.

    Dzieki... heh ...
    mam nadzieje ze jak bedziej potrzebowal opinii lub porady rowniez trafisz na
    tak pomocna osobe ja ty w stosunku do mnie, rowniez mam nadzieje ze
    przypomnisz sobie w tym momencie o tym ze kiedys tez komus byles tak
    strasznie nie pomocny.
    Wyrzadz blizniemu krzywde w slowach lub czynie a trojnasbb wroci do
    ciebie...
    Kazdy sie uczy na swoich bledach a nie na cudzych...
    ewelina